Cechy dobrego dostawcy internetu

computer-1014397_640

Przechodząc przez miasto widzimy mnóstwo ofert dostawców internetowych. Jesteśmy informowani o niebywałych promocjach, zniżkach i wielu innych „gratisach”. Pewnie zdążyliśmy się już przekonać o tym, że liczba wspomnianych promocji i „gratisów” nie oznacza wcale, że mamy do czynienia z uczciwym i wartościowym dostawcą usług internetowych. Często jest na odwrót – w ten sposób usługodawcy chcą zamaskować prawdziwe „oblicze” swojej oferty która tak naprawdę okazuje się bardzo niekorzystną dla Klienta. Po czym poznać dobrego dostawcę internetu?

1. Po jakości świadczonych usług. Jest to jeden z powodów, dla których zwykle wybieramy dużych dostawców. Lokalny dostawca internetu to często marka niesprawdzona i niewielu Klientów decyduje się na wybór ich usług. Słaba jakość sygnału, częste przerwy w dostarczaniu usługi i wadliwy sprzęt to główne powody, według których oceniamy jakość wybranej firmy.

2. Sposób płatności. Nowoczesne i profesjonalne firmy sprzedające usługi internetowe starają się jak najbardziej dogodzić swoim Klientom, udostępniając dla nich możliwość wygodnych płatności. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że od wyjścia na pocztę dużo wygodniejsze jest zapłacenie rachunku bezpośrednio przez internet. Tymczasem nie każdy dostawca internetu na to pozwala. Powody są różne – brak takiej usługi, problemy z interfejsem użytkownika itd.

3. Podejście do klienta. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że dobry dostawca internetu powinien odpowiednio odnosić się do Klienta. Nie chodzi tu o samą kulturę osobistą ale przede wszystkim o informowaniu o dostępnych usługach, promocjach itd. Jeśli usługodawca sam od siebie oferuje nam tańszą ofertę, to jest chyba oczywistym że będziemy go traktować jako wiarygodny podmiot.

4. Możliwość obsługi konta użytkownika z poziomu internetu. Tą funkcjonalność udostępnia chyba już każdy dostawca internetu. Trudno się temu dziwić… Zamiast wydawać krocie na połączenia z przedstawicielami firmy bądź też wybierać się spacer do najbliższego punktu obsługi – możemy zrobić wszystko przez internet, nie tracąc zbędnego czasu.

5. Bonusy, dodatki… Bardzo dobrze w oczach Klienta wyglądają różnego rodzaju darmowe dodatki. Przykład? Dodawany za darmo do usługi dostępu do internetu antywirus albo router… Chodzi oczywiście o dodatki, które pozwalają na unowocześnienie naszego punktu dostępu do sieci (na przykład wspomniany router pozwoli nam na stworzenie sieci Wi-Fi).

Czy na świecie „występuje” idealny dostawca internetu? Pewnie nie. Nie oznacza to jednak, że nie możemy go szukać. Takie jest prawo Klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *